ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ویانا و ایلیا

آبله مرغان گرفتن ویانا

1391/3/31 10:21
نویسنده : ملیکا
795 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه هفته پیش مربی ویانا به من گفت که ویانا روی کمرش

یک دانه قرمز رنگ زده نکنه که آبله مرغان است ولی من گفتم که

نه ،ویانا و ایلیا هر دو در آخر فروردین گرفته بودند ولی فردای آنروز

دیدم که هم دانه ها بیشتر شد و هم بزرگ و آبدار شدند سریع با

دکترش تماس گرفتم چون احساس کردم که این دفعه واقعا" آبله

مرغان است خانم دکتر هم تایید کردند و گفتند که شاید دفعه قبل

سرخک یا مخملک بوده است چون آن روز ویانا در حد چند تا دانه

بیشتر نبود و آبدار هم نبود و ما فکر می کردیم آبله مرغان را خیلی

خفیف گرفته ولی ایلیا دفعه پیش خیلی زیاد بدنش و صورتش بیرون

ریخت ولی به اندازه الان ویانا آنقدر بزرگ و آبدار نبود،خانم دکتر گفتند

احتمالا" ایلیا هم اگر نگرفته بوده الان بگیرد ولی تا حالا که علائمی

نداشت نمیدانم دفعه پیش برای ایلیا آبله مرغان بوده که الان نگرفته

یا نه،ولی احتمال زیاد دفعه پیش آبله مرغان بوده چون چند نفر هم

در مهد گرفته بودند و ویانا هم از آنها گرفت ولی ایلیا علائمی نداشت

خلاصه تا ویانا بهتر شود مامانی فرشته از آنها نگهداری می کرد آخه

متاسفانه من به خاطر مسئولیت جدیدی که در پروژه جدید شرکتمان

گرفته بودم و این روز ها جلسات اولیه پروزه بود نمیتوانستم مرخصی

بگیرم و زحمتش به عهده مامانم افتاد و روز اول هم که خیلی شدید

بود وقتی من از سر کار برگشتم مامانی فرشته ایلیا را با خودش برد

تا من همه انرژیم را روی ویانا بگذارم و از ویانا نگهداری کنم چون جوجه

مامان خیلی اذیت شد الان دوباره بعد از یکهفته به مهد کودک رفته اند

دخترم آبله مرغان گرفتنت مبارک باشه خدا را شکر که در کودکی گرفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شایان
25 تیر 91 22:52
سلام. اونطور که به نظر میرسه به ویانا بیشتر از داداشش اهمیت میدینا. این عادلانه نیست.


سلام باز هم قضاوت اشتباه !
به وبلاگ ایلیا و ویانا بروید