ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ویانا و ایلیا

ماموریت رفتن بابا وحید

1390/9/26 13:54
نویسنده : ملیکا
710 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش بابا وحید ماموریت ٣ روزه داشت به همراه همکاران

به شیراز برود که بعد از تولد بچه ها اولین بار بود که به ماموریت

میرفت به خاطر همین هم برای خودش و هم برای من و بچه ها

خیلی سخت بود که ٣ شب کنار هم نباشیم البته بابا وحید قبلا

خیلی ماموریت میرفت حتی موقعی که من باردار بودم یکبار اوایل

بارداریم و یکبار اواخر بارداریم ماموریت ١٠ روزه به کره داشت خیلی

هم آنموقع ها شرایط سختی بود که حتی برای ده روز هم وحید

کنارم نبود و من پیش مامانم اینها بودم و آنها با اینکه من کلا همه

بارداریم آنجا بودم ولی در آن روزها خیلی بیشتر از من نگهداری و

مراقبت میکردند و همه بداخلاقی های من را تحمل می کردند

خلاصه صبح روزی که وحید میرفت بچه ها خیلی بیقراری میکردند

مثل اینکه خودشان فهمیده بودند چه خبره ولی خدا را شکر چون

پیش مامانی و بابایشون بودند آنقدر شبها بهانه گیری نمی کردند

ولی بابا وحید به من تلفنی می گفت که خیلی دلش برایمان تنگ

شده و من هم نبود ایشان را خیلی بیشتر از قبل احساس میکردم

خلاصه ساعت ١٢ شب چهارشنبه بابا وحید به خانه برگشت ولی

بچه ها خواب بودند و وقتی پنج صبح از خواب بلند شدند صدا زدند

بابا بابا ، یعنی فهمیده بودند که باباشون برگشته و بابا وحید هم

براشون کادو سوغاتی آورده بود و همان موقع به آنها داد و خیلی

خوشحال شدند و دیگه هم نگذاشتند ما بخوابیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)