ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ویانا و ایلیا

دختر 23 ماهه

1390/10/6 11:09
نویسنده : ملیکا
1,654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم

از دیروز 5/10/90 شما 23 ماهه شده ای دقیقا یک ماه دیگه

شما یک دختر 24 ماهه یعنی 2 ساله میشوی گل من همه

میگن چه زود گذشت ولی برای من لحظه به لحظه میگذشت

لحظات همراه با سختی ولی شیرین و چه لذتی از این بالاتر

که بزرگ شدن شما و برادرت را من لحظه به لحظه هر چقدر

هم سخت احساس کنم توی این لحظات بابا وحید و مامانی

هم شریک هستند مخصوصا مامانی که از صبح تا ساعت ٣

بعدازظهر را که من سرکار هستم زحمت نگهداری و رسیدگی

به شماها را تنهایی بدوش می کشد

دیگه با جملات بازی میکنی و فقط دوست داری مثل آدم بزرگها

با ما حرف بزنی و در صحبتهای بزرگترها شرکت کنی

دوست داری شبها تو آشغالها را به سرایدار بدی تا ببره

دوست داری وقتی خرید میکنیم تو خرید را تحویل بگیری

و دستت بگیری بیاری

دوست داری بری گوشه جا کفشی داداش را هل بدی

و جاش بشینی و با چرخهای کالسکه تان بازی کنی

دوست داری وقتی داداشت خراب کاری میکنه صدا کنی

مامان دادا دست و بگی دادا نکن و شروع به جمع کردن

خراب کاری داداش کنی

دوست داری به داداشت در حالی که خودت با قاشقت غذا

میخوری بگی دادا بخور من هام و خودت براش دست بزنی

دوست داری وقتی بیرون از خانه راه میری دست همدیگه

مخصوصا داداشت را بگیری 

ولی با اینکه بزرگ شدی وقتی اسم می می میاد از شادی

مست میشی و همه چی یادت میره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیایش
7 دی 90 14:55
خوشگلا من به شما رای دادم خیلی
من رو هم دریابیدکد 146


حتما