ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ویانا و ایلیا

تولد مامی ملیکا

1391/3/13 15:14
نویسنده : ملیکا
835 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه ١١ خرداد تولد مامان دوقلوها بود ویانا و ایلیا صبح که از خواب

بلند شدند با همراهی بابا وحید تولدم را تبریک گفتند و پریدند در بغلم :

مامی ملیکا تولدت مبارک

شب قبل از تولدم هم خیلی برایم لذت بخش بود چون خواهرم مونا با

فرستادن کیک به همراه کارت تبریک و شمعی که به آن چسبیده بود

به محل کار من، کاملأ من را سورپریز کرد و من از خوشحالی در پوست

خودم نمی گنجیدم بهمراه همکاران تولدم را جشن گرفتم و همه کار

بسیار زیبای خواهرم را تحسین میکردند

اینم کارت بریک با یک شمع علامت سوال که روی کیک خواهر کوچولوی من گذاشته بود

هر کسی هم که تماس میگرفت و تولد من را تبریک میگفت

هر دوی آنها میگفتند که امروز تولد مامانم است از طرف مهد

هم برای تولد مامانشون کارت فرستادند و با SMS تبریک گفتند

شکلکهای جالب آروین

خدا را شکر که امسال سومین سال است که روز تولد من این

دو فرشته کوچولو به همراه همسر عزیزم در کنارم هستند

و وجود دختر و پسرم بزرگترین هدیه برای روز تولد من است

 شکلکهای جالب آروین      شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)