ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ویانا و ایلیا

ویانا از 29 ماهگی تا 32 ماهگی

1391/6/21 10:35
نویسنده : ملیکا
824 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بده میخوام گُم کنم یعنی قایم کنم

وقتی تو ماشین میشینه جای باباش میگه :

خوش میگذره حالا یه دست یه جیغ یه هُوا یعنی هورا

وقتی عصبانی میشه میگه : دوغگو یعنی دروغگو - زِرَنگو - برو گُم شو

دوست ندارم - بیشور یعنی بی شعور - پِدَسوخته یعنی پدر سوخته

 بِتُچه - شومبول - کفاثت یعنی کثافت - بی تَبیت یعنی بی تربیت

داداش برات خوب نیست تو گلوت گیر میکنه

بچه خوبی باشی بریم برات شکلات میخرم

پیتزا میخوام بخورم - دلم درد میکنه حالم بدِ

منو دعوا نکن باهات دیگه دوست نیستم

مامانی مامانی قشنگم کجایی بیا منو ببر

مامان با ایلیا دوست شدم

قربونت بشم من فدات بشم من همراه با وشکن زدن

مامان برو سر کار یه کوچولو کار کن بیا

شعر طیاعه، سیاعه برات بخونم یعنی طیاره و سیاره

اِسکونی برام بخر یعنی اسکوتر برام بخر 

خودم اسکیت دارم

میخواهیم با مامانی و خاله و مامی بریم استخر

 بابایی شامتُ بخور

ایلیا کِرِم ،برو بگیرش

عسک بگیرم یعنی عکس

مامی کَمَندَلَمُ ببند یعنی کمربند

شورت باربیمُ میخوام

گَدَبَندمُ بده یعنی گردنبند

مامی چه خوشگل شدی چه ماه شدی چه ناناز شدی همراه با وشکن زدن

(وقتی مامیش آماده میهمانی شده بود)

مامی بریم دریا میخوام شنا کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)