ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ویانا و ایلیا

تغییر دادن مهد کودک دوقلوها

1391/7/23 16:18
نویسنده : ملیکا
1,579 بازدید
اشتراک گذاری

دوقلوها از اول مهرماه وارد مهد کودک پارسی واقع در خیابان پاسداران

شدند در واقع چون از اول مهرماه هوا زودتر تاریک می شود و رفت و آمد

سخت تر می شود و از آنطرف هم مامانی و بابایی بچه ها به مدت یک

هفته به کربلا میرفتند و من با خودم فکر کردم الان که مامانی بچه ها

نیست تا من خودم را از شرق به غرب برسانم چه کسی دنبال بچه ها

می رود به همین خاطر من و بابای ایلیا و ویانا تصمیم گرفتیم دوقلوها را

به مهد کودکی نزدیک به شرکتمان بیاوریم خدا را شکر با کمک یکی از

همکارانمان به نام خانم علیزاده و معرفی به مهد کودک پارسی خیالمان

از بابت جابجایی بچه ها راحت شد دوقلوها هم حیاط پر از وسایل بازی

آنجا را دیدند و از آنطرف هم تعریف ما از مهد به عنوان مهد شرکت باعث

شد آنها خیلی سریع و راحت جابجایی را بپذیرند و به آنجا عادت کنند و

از این به بعد موقع برگشتن از مهد با خودمان برمیگردند و دیگه ما کمتر

به مامانی دوقلوها زحمت میدهیم چون مامان هر روز زحمت میکشیدند

و دنبال بچه ها به مهد میرفتند و آنها را به خانه میبردند تا من از سر کار

برگردم هم از بچه ها مراقبت میکردند و میوه و شامشان را هم میدادند

چون من به خاطر حجم کار زیاد که حدود ٥ ماه است در شرکت دارم

تقریبا ساعت ٨ به خانه می رسیدم و مامان خیلی کمکم می کردند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یک دوست
23 مهر 91 17:12
سلام مامان و باباهای مهربون نی نی خوشگل شما دارن بزرگ می شن و شما به سرعت دارید فرصت رو از دست می دین هرچی دیرتر اقدام کنید در آینده پشیمون تر می شین . اگه دوست دارید یه روزی نی نی خوشگلتون دستای شمارو برای این کار ارزشمند ببوسه و همیشه این کار شما رو ستایش کنه دست به کار بشین و یکی از با ارزش ترین کارهای دنیارو براش انجام بدین . http://www.shahrekhatere.com/ مطمئن باشید اگه این کار رو انجام ندین حتما یه روزی حسرتش رو می خورین
ناهید
27 خرداد 92 13:50
سلام
من نوشته شما رو در مورد مهدکودک بچه ها خوندم
میخواستم بپرسم این مهد کجای پاسداران است؟
آیا راضی هستین از این مهد؟
ممنون


سلام
بالای چهار راه پاسداران
دیدنش ضرر ندارد