ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ویانا و ایلیا

تولد مامی ملیکا

1390/3/16 8:33
نویسنده : ملیکا
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگله

امروز تولد مامان ملیکا است (مامان ١١ خرداد ١٣٥٩ به دنیا آمده)

مامی ملیکا از ویانا تشکر میکنه که تولد مامانش را تبریک میگهتشویق

در این روز خدا را به خاطر اینکه شما را به من داده شکر میکنم و سپاسگذارملبخند

از مامانی فرشته هم که در این روز من را به دنیا آورده و بزرگ کرده و الان هم

شماها را بزرگ میکنه تشکر میکنماوهخجالت

از همسرم هم به خاطر کمک هایی که به من میدهد تشکر میکنمقلب

با تمام وجودم دوستت دارم دختر یه دونه مامانهورا

امروز مامانی با خاله زهرا و امیرحسین پیش شما و برادرت هستند

چون شما این روزها خیلی بی تابی میکردی

سعی میکنم زود از سر کار بر گردم می بوسمت عزیزم......ماچ

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سید ابوالفضل
14 خرداد 90 14:02
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`’
-----------♥
---------♥
--------♥
------♥
----♥
--♥
-♥
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
█۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
سلام دوست عزیز.تولدت رو با چندروز تاخیر تبریک می گم انشالله جشن 120سالگی
█۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
-♥
--♥
----♥
------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’@}



متشکرم عزیز دلم
کوچولوی شما خوبه
عکسهایش را دیدم خیلی جالبه
بابا وحید
21 خرداد 90 16:47
ملیکا جان، همسر عزیزم سلام تولدت مبارک؛ چون تولد تو یعنی شروع یک فصل دوباره از زندگیمون. تولدت مبارک؛ چون تولد تو یعنی یادمون باشه بالاخره یک روز هم ما باید به فکر تو باشیم نه اینکه همش تو به فکر ما. تولدت مبارک؛ چون تولد تو یعنی این دفعه تو باید شمعها رو فوت کنی. تولدت مبارک؛ چون تولد تو یعنی اینکه ما خوشحالیم و خدا رو شکر میکنیم که یک سال در کنارمون بودی و منتظریم تا جشن سال دیگه رو دوباره در کنار هم برات بگیریم. تولدت مبارک؛ چون تولد تو یعنی تولد بهترین، فداکار ترین، پر کار ترین و مهربون ترین همسر و مادر دنیا. من بهمراه ویانا این روز زیبا رو بهت تبریک میگیم و برات طول عمر به درازی تمام لحظه های زیبایی که برامون آفریدی آرزو میکنیم. تولدت مبارک.