ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ویانا و ایلیا

شیرین کاری ویانا

1390/3/25 12:00
نویسنده : ملیکا
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ایلیا موقع غذا خوردن خیلی خودش را کثیف کرده بود و من وقتی بدن ایلیا

را شستم و لباسش را درآوردم به باباش گفتم یه لباس برای ایلیا تا سرمانخورده

بیار ولی بابا وحید حواسش به کار دیگه پرت شده بود و نرفت که بیاره

یه کم گذشت یه دفعه دیدم ویانا یه چیزی دستش است و میگه مامان

این دختر کوچولوی من رفته بود از تو اتاق لباس برادرش را چون من به باباش گفته

بودم و نیاورده بود برای من آورد خیلی لحظه قشنگ و جالبی بود

این ویانا کوچولو نشان داد حواسش خیلی به داداشش است

خلاصه این از خوشمزه یازی ماهی کوچولوی مامان

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 20:29
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
haleh & termeh
6 تیر 90 10:21
گاهی وقتهی این آقایون حواس پرتی هم بد نیست
به رشد تفکر و خلاقیت بچه ها می انجامه
ولی از شوخی گذشته معلوه که ویانا جون دقتش خیلی بالاست و باهوشه...چون اوصولا بچه ها خیلی به نکان مثبت توجه نشون نمیدن و عاشق خرابکاری هستن..البته اونم برای خودش خلاقیتهایی به دنبال داره
انشاا همیشه همگی سالم و خرسند باشید

مرسی
کوچولوی شما چطوره
وبلاگتون را خواندم خیلی جالب است