ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ویانا و ایلیا

ویانا و ایلیا هنگام اذان

1390/4/13 9:14
نویسنده : ملیکا
1,355 بازدید
اشتراک گذاری

آخر هفته پیش که برای ولیمه مکه پدر بزرگ باباشون به کرج رفته بودیم بعد از ظهر

آنروز من و بابا و عمشون به یک پاساژ رفتیم داخل پاساژ بودیم که صدای اذان بلند

شد همان موقع اول ایلیا بلافاصله سجده کرد و ویانا هم که داشت شیر مامانش

را می خورد من را رها کرد و رفت روی زمین سجده کرد نمی دونید وقتی هر دو با

صدای اذان شروع به نماز خواندن کردند چه لذتی داشت فقط من نگران کثیفی زمین

بودم و یا اینکه خدایی نکرده سرشان محکم به زمین بخوره چون هر کاری هم می کردیم

بلندشان کنیم نمی گذاشتند تا موقعی که اذان تمام شد بعد خودشان بلند شدند

درست مثل عربهای مسلمان موقع اذان نماز می خوانند

ویانا و ایلیا به صدای اذان از موقعی که در شکم مامانشون بودند عادت کرده بودند

خلاصه عظمت خدا را ادم تو این بچه ها میتونه ببینه

خدای صد هزار مرتبه شکرت به خاطر همه نعمتها مخصوصا این دو گلی که به من دادی

موقع اذان مغرب

موقع اذان مغرب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سید ابوالفضل
16 تیر 90 22:12
قربونشون برم اگه پیشم بودن حتماً میخوردمشون
بوسسسسسس


متشکرم
همه بچه ها خوردنی هستند
محدثه
17 مهر 91 14:09
عزیزم خدا خودش این فرشته های زمینی رو حفظ کنه