ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ویانا و ایلیا

روز جهانی کودک

1390/7/17 14:07
نویسنده : ملیکا
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم

روز جهانی کودک مبارک باشه بوس بوس بوس ماچ

عزیز مامان من این روز قشنگ را به شما و داداشت از طرف خودم و بابا و

همه اونهایی که شماها را دوست دارند تبریک میگم

امیدوارم هر روزت قشنگتر از دیروز برای شما و داداشت باشه

عزیز مامان کی هستش ؟ ویانا   به قول خودت  من

خوشگل مامان کی هستش ؟ ویانا   به قول خودت   من

ناناس مامان کی هستش ؟ ویانا  به قول خودت  من

و .................niniweblog.com

روز حهانی کودک بر همه غنچه ها مبارک باد 

niniweblog.com

ویانای مامان دیگه کفشهای پاشنه بلند مامان را می پوشه و تق تق راه میره

دیگه خودش بلد شده از روی عکس کتابهایش را بخونه و صدای هر حیوان را بگه

دوست داره دستش را در خیابان همه بگیرند و خودش راه بره و همش میگه

مامان دست دست یعنی دست من را بگیر بعد هم بابا و داداشش را صدا میکنه

وقتی میگم مامان چقدر دوست داره دستهاش را باز میکنه میگه عالمه

ویانا گل سرش را میاره و میگه مو یعنی برام گل سر بزن

فقط گوشی تلفن را موقعی میگیره که بفهمه مامانیش است  باهاش صحبت میکنه

کلمه جدید ویانا  به نبات میگه ننات ، خوب بالبهای غنچه ، هم یعنی بهم زدن غذا

بابااینا ، مامااینا ، مو ، ماست ، شیر ، انار  و موز البته قبلا میگفت الان بهتر تلفظ میکنه

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امروز هم روز تولد امام رضا(ع) است دختر گلم عیدتون هم مبارک باشه

تولد امام رضا (ع) بر همه کودکان مبارک باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریا
17 مهر 90 11:29
سلام من فکر میکردم فقط واسه ایلیا وبلگ زدی اون نظر رو دادم اصلاح میکنم عزیزم. چه دوقلوهای بامزه و قشنگی . خدا حفظشون کنه. بوووووووووووس
Ť ẵ Ƀ ǡ ȝ Ǿ ᵯ
4 شهریور 91 15:53
ey jan ... kheyli nazan linketoon kardam