ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ویانا و ایلیا

تب 40 درجه داداش

1390/6/27 14:02
نویسنده : ملیکا
941 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا داداش ویانا هفته پیش تب40 درجه کرد که آخر منجر به ازحال رفتن ایلیا و

بقول دکترها منجر به تشنج ساده شد شرح حال ایلیا را تو وبلاگ خودش نوشته ام

چهره ویانا کوچولو وقتی داداشش اینطوری شده بود کاملا نشون میداد که ناراحت

است و همش میگفت دادا دادا و وقتی برای ملاقات داداشش به بیمارستان آمد

با گریه صدا میزد دادا دادا و میگفت نازی نازی به زبان خودش نا  نا و هر وقت دکتر

بالا سر ایلیا می آمد میگفت نه نه یعنی برن با داداشم کار نداشته باشن و داداش

را میگرفت بوسش میکرد وقتی از اتاق میبردیمش بیرون گریه میکرد و میگفت دادا

خلاصه دل دیگه برای من و بابا و مامانیش و خالش نذاشته بود آخه ما فقط پیشش

تو بیمارستان بودیم من هم نمیدونید چی بگم از یک طرف ایلیام روی تخت و از یک طرف

ویانام را ناراحت میدیدم که هر دو بهم نیاز دارند و باید فکر هر دوی آنها بودم

ویانا شب تو بیمارستان کنار ایلیا موند و هم خودش می می میخورد و هم داداشش

خدا را شکر که بالاخره تب ایلیا در بیمارستان بعد از گذراندن یک شب سخت کنترل شد

و خدا را شکر که همه سالم در کنار هم هستیم

خدایا خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 1:15
سلاااااااااااام عزیز دلم خدارو شکر که همه چی به خیر گذشت بوسسسسس